Abonnementen geven jou stabiliteit en overzicht. Je kunt periodiek factureren of incasseren en de workflow loopt lekker door. Al die abonnementen én al je klanten beheer je eenvoudig in Debiteuren365.nl. Zo automatiseer je de facturatie en de opvolging daarvan. Je hebt er letterlijk geen omkijken meer naar! Je ontvangt een actielijst wanneer er stappen genomen moeten worden en ons systeem regelt de rest.
Facturatie en opvolging geautomatiseerd.
Perfect voor uitgevers, clubs en verenigingen.
Adressen en abonnementen op één plek.
Abonnementen365 is een maatwerk CRM oplossing die je kunt integreren in Debiteuren365.nl. Zo kun je je abonnementenbeheer en de administratie volledig automatiseren. De facturen worden periodiek verstuurd op basis van jouw instellingen. In je eigen huisstijl en op de manier die past bij jouw organisatie. Op het dashboard zie jij in één oogopslag wat de stand van zaken is. Het systeem geeft jou een melding wanneer het tijd is om actie te ondernemen, wanneer facturen te lang open staan, bijvoorbeeld. Ook wanneer je het geld rechtstreeks incasseert bij je abonnees, kun je bijhouden of alles goed gaat. Zo kun je snel reageren wanneer iemand de betaling storneert.
Abonnementen365 is dé oplossing voor iedereen met abonnees en/of leden. Dat zijn dus uitgeverijen, energiemaatschappijen, telecomaanbieders, koffieleveranciers, boodschappenservices en natuurlijk clubs en verenigingen. Als je maandelijks of jaarlijks facturen verstuurt of lidmaatschapsgelden incasseert is het ideaal om vervolgens in één oogopslag te zien of alles loopt zoals het moet lopen. Én dat je een reminder krijgt als je actie moet ondernemen, zonder dat je de hele ledenlijst hoeft door te lopen. En strak abonnementenbeheer betekent een gezondere cashflow voor de organisatie!
Je kunt je ledenadministratie ook uitbesteden. Dan zorgen wij ervoor dat jij je betalingen tijdig binnenkrijgt én nemen we stappen als facturen te lang openstaan of als klanten je incasso storneren.
Wil je hier meer over weten?
Wat de kosten zijn, bijvoorbeeld of hoe dit in zijn werk gaat?
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.
Noodzakelijke cookies zijn essentieel voor het soepel werken van deze website. Deze categorie cookies zorgt voor de basis functionaliteiten en beveiliging van de website. We slaan hier geen persoonlijke informatie mee op!
Alle cookies die niet essentieel zijn voor het goed werken van de website en die worden gebruikt om gegevens te verzamelen via analyses, advertenties en andere inhoud, vallen onder de categorie niet-noodzakelijke cookies. Deze kunnen we alleen verzamelen als jij daar toestemming voor geeft.