
We zullen doorgaan
Ramses Shaffy zong het in 1975 al: we zullen doorgaan. Want dat is wat we moeten doen. En onze klanten en hun klanten ook. Daar werken we samen hard aan. Met kunst en vliegwerk, extra veel doorzettingsvermogen en toch ook werkplezier.

Balanceren in spagaat
We zijn constant aan het balanceren. Tussen de wensen van onze klanten om hun facturen snel betaald te krijgen en tussen de mogelijkheden van hun klanten om die facturen te betalen. Met begrip en duidelijk communiceren komen we een heel eind.

Altijd een paar stappen vooruit
Wij lopen graag voor je uit. Om je te waarschuwen voor hobbels en om je de snelste weg te wijzen. Zo besparen we jou tijd. Serge en Belinda hadden laatst een mooi één-tweetje voor onze klant F, die overstapte op een ander boekhoudprogramma.


Be yourself
Toneelspelen past niet bij ons. Aan de telefoon zijn we heel beleefd hoor, maar soms floept er weleens iets uit. Misschien niet altijd diplomatiek, maar wél menselijk. En onze klanten waarderen dat. Zo bezorgde Marianne ons laatst een taart, door zichzelf te zijn!


Technisch onderlegd
Omdat we altijd met één been in het ene bedrijf staan en met het andere been in het andere, weten we van een heleboel een beetje. Ook van wat onze klanten doen bij hun klanten. Zo blijkt Belinda heel veel technische kennis te hebben, met dank aan onze klant E!



Wij zijn pro actie
Proactief handelen is beter dan reactief handelen. Als het maar éven mogelijk is om invloed uit te oefen op een situatie, dan moet je dat gewoon doen. En dat deed Belinda ook voor onze klant E. Zo werd een langlopende kwestie tóch snel opgelost!




Voel jij wat ik voel?
Zakelijk zijn en empathie tonen kunnen heel goed samen. Doordat wij ons verplaatsen in onze klanten én hun klanten, komen we veel verder. Met begrip voor elkaar, kun je communiceren. En als je communiceert, kun je veel meer stappen zetten.



Rennen voor de klant
De klant is koning. Daar gaan we ver voor. Een van onze klanten zette Sophie van de week onder druk (niet gemeen bedoeld uiteraard!). Ze moest éven iets regelen voor hem, zodat wij zijn bedrijf béter konden helpen. Of Sophie dat voor hem ging doen?


'Het systeem werkt!'
De proof is in the eating. De belangrijkste stop in de customer journey, is de ervaring met het product of de dienst zelf. Onze klant S ervoer laatst precies hoe ons systeem werkt. En dat het er óók voor kan zorgen dat je klant géén herinnering krijgt.


Met één been overal in
Een persoonlijke aanpak is van levensbelang voor goed klantcontact én een goed contact met de klanten van onze klanten. Belinda weet dat als geen ander. Zo zorgt zij er voor dat klant W. op de hoogte is van leuk persoonlijk nieuws van hun klant.


Met aandacht
Soms wil je gewoon even je ei kwijt. Dat geldt natuurlijk ook voor de klanten van onze klanten. Dus Nathalie liet de klant van T even lekker mopperen. Hij was even niet zo blij met de gang van zaken bij T. Maar Nathalie ging het allemaal even oplossen!


Good Cop, Bad Cop 2.0
Laura speelde, samen met klant W, good cop, bad cop, deze week. Samen op zoek naar het naadje van de kous in een langlopende kwestie met een klant van W. Die klant had het nummer van Laura namelijk geblokkeerd. Maar dat lost niets op!




Houd het warm
Warme contacten met klanten én hun klanten zorgen voor een goed gevoel. Belinda heeft zulk warm contact met een klant van onze klant A. Doordat de adresgegevens van de klant van A in hun systeem niet klopten, dreigde alles fout te lopen.


Voorbij je neus
Laura ziet op de actielijst voor klant S. dat er één factuur is die uit handen gegeven moet worden aan een incassobureau. Hij staat al zó lang open. Toch gaat ze nog één keer proberen contact te leggen met de klant van S.


Communicatiestoring
Dit is Kees Douanier. Hij is onze nieuwe collega en gespecialiseerd in customer journeys. Hij vertelt jou alles over de manier waarop wij jou én je klanten tevreden houden. Deze week vertelt hij over de communicatiestoring die Nathalie verhielp.