Home | Dagboek van een debiteurenbeheerder – Komkommertijd

Dagboek van een debiteurenbeheerder – Komkommertijd

Dagboek van een debiteurenbeheerder - komkommertijdIn dit Dagboek van een debiteurenbeheerder is Debitan nog beter sneller en veiliger, is het niet overal komkommertijd en zien wij uiteenlopende out-of-office mails voorbijkomen.

 

Donderdag

Vanmiddag zijn wij gewisseld van server. Dus nu is onze software nog veiliger, werkt het beter en sneller! En dat werkt voor iedereen nog prettiger, zowel voor ons als debiteurenbeheerder maar ook voor de klant die gebruik maakt van Debitan. Het was direct al merkbaar, want een klant belde blij op naar officemanager Sophie, dat het systeem zo lekker snel “klikt”. En daar wordt officemanager Sophie echt super blij van. Super geregeld; iedereen een blij ei!

Vrijdag

Het contract is getekend! Debitan is sponsor van Padel Hoorn. Eindbaas Serge heeft voor deze sport gekozen: “Padel is vernieuwend en dynamisch en dit sluit goed aan bij de visie die ik heb van Debitan.” Binnenkort gaan we met ons team een clinic doen en daarna zullen wij geregeld op de baan een padelballetje slaan.

 

Maandag

Klant van Debitan: “Goedemorgen, eindbaas Serge. De bouwvak in onze regio begint aankomende week. Dus dan zijn wij gesloten. Vorig jaar kwam ik na mijn vakantie thuis en ik had nog nooit zoveel betalingen tijdens de bouwvak ontvangen! Dusseh… dit jaar graag weer!” Eindbaas Serge: “Natuurlijk, Debitan gaat gewoon door! Niks komkommertijd, gewoon 365 dagen per jaar debiteurenbeheer!”

 

Dinsdag

Vandaag ontving debiteurenbeheerder Marianne een mail van een debiteur die schreef dat hij geen telefoon meer heeft. En daarom kan hij niet bellen of mailen of betalen. Echter stond onderaan zijn mail: gestuurd vanaf mijn iPhone. Huh, dat klopt niet. Dus Marianne belt hem gelijk op en hij neemt op. Tja, hij gaf toe dat dat niet slim was van hem. Ze spreken af dat hij in 2 termijnen betaalt waarvan de eerste direct is voldaan. Wij zijn natuurlijk niet voor 1 gat te vangen!

Woensdag

Vakantie of niet, debiteurbeheer gaat gewoon door. Uit onderzoek is gebleken dat mensen hun mail gewoon tijdens hun vakantie lezen en behandelen. Dus met die superhandige betaalknop in onze mails, gaat alles gewoon door. Want met het stijgen van het aantal out-of-office-want-op-vakantie-mails in onze mailbox, stijgt ook het aantal iDeal betalingen. Eh… ideaal toch?