
Uit de week van…
Leestijd: 3 minuten Je zou het niet zeggen, met al die gezellige debiteurenbeheerders die bij ons in dienst zijn, maar ook in onze wereld gaat steeds meer automatisch. Via eentjes en nulletjes, met API’s en nog veel meer technische termen waar alleen onze developers chocola van kunnen maken..
Lees verder
Baas over de betalingstermijn
Leestijd: 2 minuten Betalingstermijnen fluctueren nog weleens. Hoe groter het bedrijf, hoe langer de betalingstermijn, lijkt het wel. Daar zijn natuurlijk uitzonderingen op, maar vaak zien we het wel zo. En niet alleen wij…
Lees verder
Dé lenteschoonmaak van je debiteurenbeheer
Leestijd: 2 minuten De eerste zonnestralen schijnen binnen en… benadrukken die dikke laag stof op je vensterbank. Handen uit de mouwen, het is tijd voor een grote lenteschoonmaak van je debiteurenbeheer.
Lees verder
Meer structuur zorgt voor betere kwaliteit
Leestijd: 3 minuten We horen graag van onze klanten. Hoe het met hen gaat, waar ze mee bezig zijn en hoe onze software en services hen bevallen. Met deze week Peter Brenkman van Westerduin Personeelsbemiddeling.
Lees verder
Faillissement om de hoek? De WHOA has your back!
Leestijd: 3 minuten Nederlandse bedrijven lopen op hun tandvlees. Ze kruipen naar de finish. Maarrr… gelukkig is op 1 januari jl de WHOA ingegaan. En díe kan nog weleens de redding zijn voor vele bedrijven.
Lees verder
Uit de week van…: crisismanagement
Leestijd: 3 minuten Het zijn en blijven turbulente tijden. Af en toe is het net dweilen met de kraan open. Maar wij stropen onze mouwen op en maken er het beste van. Mét onze klanten en hun klanten. Crisismanagement voor grote mensen.
Lees verder
Het systeem groeide met ons mee
Leestijd: 2 minuten ‘Vanaf dag één wist ik van het bestaan van Debiteuren365.nl en als startende ondernemer zag ik de meerwaarde van strak debiteurenbeheer. Onze bedrijven zijn samen gegroeid en daar ben ik nog elke dag heel blij mee. ‘
Lees verder
Focussen op waar we goed in zijn
Leestijd: 3 minuten Debiteuren365.nl weet wat er speelt in ons bedrijf en kent onze klanten. Daardoor kunnen we efficiënt overleggen en snel weer door. Dit geeft mij de zekerheid dat alles goed geregeld is. Ik weet dat alles loopt.
Lees verder
Alle developers verzamelen!
Leestijd: < 1 minuut Wij zoeken nieuwe developers. En omdat we alleen de leukste en meest kundige kanjers in ons team willen, organiseren we een Game Challenge. Zo ontdek je, samen met andere developers, meer over ons bedrijf, onze klanten en ons werk. Wij dagen je uit!
Lees verder
Aftersales voor duurzame klantenrelaties
Leestijd: 2 minuten Het belang van duurzame klantenrelaties zien we steeds meer in. Want een klant die langer blijft, levert simpel gezegd meer op. En dat is precies waar we aftersales voor inzetten. Wanneer je dit goed doet, creëer je tevreden en loyale klanten.
Lees verder
Slikken en doorgaan
Leestijd: 3 minuten Per minuut racen er wel 50 gedachtes door je hoofd die je lang niet allemaal hardop kunt uitspreken. Maar oh wat wil je soms graag reageren. Slikken en vooral doorgaan. En dat inslikken van woorden hebben we de afgelopen week weer regelmatig moeten doen. En die gesprekken willen we jullie natuurlijk niet ontzeggen.
Lees verder
Perfect maatwerk door onbegrensde aanpasbaarheid
Leestijd: 2 minuten Als zelfstandig Creditmanager is Mariëlle Kitsz constant bezig met debiteurenbeheer terwijl Creditmanagement zoveel meer is. Uiteindelijk heeft zij er dus voor gekozen om met Debiteuren365.nl in zee te gaan. Waarom?
Lees verder
Debiteuren365.nl bestaat 10 jaar!
Leestijd: 2 minuten Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Wat begon met een idee vanuit jaren ervaring met incasso, groeide uit tot een groeiend en bloeiend bedrijf met een heel gezellig team. We hebben het vandaag gepast gevierd en denken nog even terug naar back in the days!
Lees verder
Bemin je klanten
Leestijd: 2 minuten Je klanten beminnen, zonder fysiek contact, is heel waardevol. Door liefhebbend met elkaar om te gaan, kun je al in een vroeg stadium problemen opsporen én oplossen. Zo voorkom je betalingsachterstanden en verdere financiële malaise én help je elkaar.
Lees verder

2021 volgens 365!
Leestijd: 4 minuten Hoe 2021 eruit gaat zien? Je kunt niet zeker weten, maar vermoedens zijn er altijd! Ons opperhoofd Serge blikt vooruit naar de onderwerpen die hij belangrijk vindt voor komend jaar. Kunnen we ons daar in ieder geval op voorbereiden! En daar hebben we gelukkig geen vaccin voor nodig.
Lees verder

De leukste dagboekquotes van 2020!
Leestijd: 4 minuten Tja wat kun je erover zeggen? 2020 is een jaar van vallen en opstaan. Een jaar wat we niet snel gaan vergeten (ondanks dat we dat misschien wel heel graag willen). Maar om toch het positieve erin te houden en 2020 met een glimlach af te sluiten…
Lees verder


Uit de week van…: Verwar(m/r)ing
Leestijd: 3 minuten Het is het einde van een bewogen jaar. We zijn wel toe aan een beetje rust en positiviteit. Maar debiteurenbeheer gaat áltijd door. Tussen een paar verwarrende telefoontjes door was er ook verwarming, door een trouwe klant die een nieuwe klant oplevert…
Lees verder

De kracht van de klant
Leestijd: 2 minuten Sinds kort staan wij in de appstore van Exact Online. Superfijn, want zo kunnen (potentiële) klanten ons snel vinden. In de appstore kun je ook reviews plaatsen. En die vinden wij heel waardevol. Wij maken positieve reviews ook voor jou mogelijk! Hoe? Dat lees je in onze nieuwe blog!
Lees verder

We zullen doorgaan
Leestijd: 2 minuten Ramses Shaffy zong het in 1975 al: we zullen doorgaan. Want dat is wat we moeten doen. En onze klanten en hun klanten ook. Daar werken we samen hard aan. Met kunst en vliegwerk, extra veel doorzettingsvermogen en toch ook werkplezier.
Lees verder

Er is altijd iemand bezig met mijn debiteuren
Leestijd: < 1 minuut Als snelgroeiende start-up had Hopping Borders behoefte aan wat structuur in het debiteurenbeheer. Eerst zijn ze het gaan automatiseren met Debiteuren365.nl en inmiddels hebben ze het beheer uitbesteed aan ons. Waarom?
Lees verder

Klantenservice voor je cashflow
Leestijd: 3 minuten Debiteurenbeheer is onlosmakelijk verbonden met je klantenservice. Ontevreden klanten zullen namelijk niet of veel later betalen. Tevreden klanten betalen sneller, bestellen vaker én vertellen anderen over jouw bedrijf.
Lees verder

Balanceren in spagaat
Leestijd: 2 minuten We zijn constant aan het balanceren. Tussen de wensen van onze klanten om hun facturen snel betaald te krijgen en tussen de mogelijkheden van hun klanten om die facturen te betalen. Met begrip en duidelijk communiceren komen we een heel eind.
Lees verder

Uit de week van: In duidelijke taal
Leestijd: 4 minuten Deze keer in Uit de week van een debiteurenbeheerder staat Duidelijke taal centraal. Hoe goed ben je in het duidelijk maken wat je bedoelt en wat je wilt? Dat is bij ons én bij onze klanten en hun klanten nog weleens wisselend!
Lees verder

Hoe wij de economie draaiende houden
Leestijd: 2 minuten Hoe belangrijk Creditmanagement is, blijkt uit het onderzoek van de VCMB. Doordat de cashflow bij bedrijven op gang wordt gehouden, blijft de economie ook beter draaien. Strak, maar rechtvaardig debiteurenbeheer for the win!
Lees verder

Met wie doe jij zaken?
Leestijd: 2 minuten Know Your Customer betekent dat jij weet wie je klanten zijn. Maar dan ook écht: je weet wie het is, wie er tekenbevoegd is, wat de financiële situatie is en of alles wat jij weet wel klopt. Dat is een zekere basis om samen op te bouwen!
Lees verder


Altijd een paar stappen vooruit
Leestijd: 2 minuten Wij lopen graag voor je uit. Om je te waarschuwen voor hobbels en om je de snelste weg te wijzen. Zo besparen we jou tijd. Serge en Belinda hadden laatst een mooi één-tweetje voor onze klant F, die overstapte op een ander boekhoudprogramma.
Lees verder

Debiteurenbeheer via WhatsApp
Leestijd: 2 minuten Gebeurt er nog wat? In een tijd waarin we met z’n allen massaal aan het zenden zijn, is communicatie moeilijk. Échte communicatie is namelijk …
Lees verder


Debiteuren365.nl sluit partnership met Graydon
Leestijd: 2 minuten Amsterdam, 3 november 2020 – Debiteuren365.nl en bedrijfsinformatiespecialist Graydon zijn een samenwerking aangegaan. De bedrijfs- en kredietinformatie van Graydon maakt nu deel uit van het …
Lees verder

Uit de week van een debiteurenbeheerder: Interne communicatie
Leestijd: 3 minuten In onze hoofden gebeurt van alles. Talloze gedachten passeren de revue en veel daarvan zullen anderen nooit te weten komen. Maar soms is het …
Lees verder

Gouden combinatie: resultaatgericht én vriendelijk
Leestijd: < 1 minuut Alex van der BurghChief Tech & Innovation Officer bij Skin Consult ‘We kwamen erachter dat we zelf écht niet goed zijn in debiteurenbeheer. Eind …
Lees verder

Together we make Holland great again, part 2.
Leestijd: 2 minuten In tijden van crisis zie je het aantal soorten ondernemers teruglopen tot grofweg twee, misschien wel drie. Je hebt de ondernemers die instorten, geen …
Lees verder


Graydon weet alles
Leestijd: 2 minuten Gebeurt er nog wat? Bezint eer ge begint, zeggen ze wel eens. En dat is op heel veel situaties van toepassing. Ook zakelijk! Zo …
Lees verder

Be yourself
Leestijd: 2 minuten Toneelspelen past niet bij ons. Aan de telefoon zijn we heel beleefd hoor, maar soms floept er weleens iets uit. Misschien niet altijd diplomatiek, maar wél menselijk. En onze klanten waarderen dat. Zo bezorgde Marianne ons laatst een taart, door zichzelf te zijn!
Lees verder

123Debiteuren, tot uw dienst!
Leestijd: 2 minuten Uit de week van een debiteurenbeheerder We hebben ze weer verzameld hoor, de leukste quotes van onze klanten en onszelf! Of we nou thuis …
Lees verder

Technisch onderlegd
Leestijd: 2 minuten Omdat we altijd met één been in het ene bedrijf staan en met het andere been in het andere, weten we van een heleboel een beetje. Ook van wat onze klanten doen bij hun klanten. Zo blijkt Belinda heel veel technische kennis te hebben, met dank aan onze klant E!
Lees verder



Duurzaam all the way
Leestijd: 2 minuten Bewust leven, duurzaam denken, sustainability. Zomaar wat termen die steeds normaler worden in een wereld die alle kanten op knalt. We zoeken dingen om …
Lees verder

Facturen maken, bestanden doormailen en klaar
Leestijd: < 1 minuut Jeroen Veenis Advocaat Breedijk Veenis Advocaten ‘We hadden meerdere redenen om het debiteurenbeheer uit te besteden. Allereerst wilden we het secretariaat ontlasten en ontzorgen. …
Lees verder

Hoera! We bellen!
Leestijd: 3 minuten Mensen denken vaak dat het vervelend is als wij bellen. We komen tenslotte ‘zeuren’ om een betaling. In de praktijk werkt het gelukkig helemáál …
Lees verder

Wij zijn pro actie
Leestijd: 2 minuten Proactief handelen is beter dan reactief handelen. Als het maar éven mogelijk is om invloed uit te oefen op een situatie, dan moet je dat gewoon doen. En dat deed Belinda ook voor onze klant E. Zo werd een langlopende kwestie tóch snel opgelost!
Lees verder

De gebruiksvriendelijkheid is een belangrijke pré
Leestijd: 2 minuten Wim Mols Teamleider Debiteurenbeheer Aevitae ‘We wilden graag een volgende stap maken in debiteurenbeheer. Ons boekhoudsysteem ondersteunde ons daarin onvoldoende. We richtten onze processen …
Lees verder

De rechterhand van de penningmeester
Leestijd: 2 minuten De zomervakanties zijn voorbij en het ‘normale’ leven is weer begonnen. Veel sportclubs en verenigingen zijn van start gegaan voor een nieuw jaar vol …
Lees verder

Debiteuren365.nl zet graag een stapje extra voor mij en mijn klanten
Leestijd: 2 minuten Sjoerd Heijmans Founder IBEO ‘Ons bedrijf werd steeds groter, maar daardoor werd het debiteurenbeheer steeds minder behapbaar. Wij werken volledig met automatische incasso’s, maar …
Lees verder


Altijd mooi weer
Leestijd: 2 minuten Wanneer je elke dag talloze gesprekken voert, loopt het weleens wat eh… stroever dan gepland. Naast heel veel vriendelijke mensen, krijg je ook weleens …
Lees verder


Voel jij wat ik voel?
Leestijd: 2 minuten Zakelijk zijn en empathie tonen kunnen heel goed samen. Doordat wij ons verplaatsen in onze klanten én hun klanten, komen we veel verder. Met begrip voor elkaar, kun je communiceren. En als je communiceert, kun je veel meer stappen zetten.
Lees verder

Uit het leven van een debiteurenbeheerder: debiteurenbeheer in zomervakantietijd
Leestijd: 3 minuten De hitte steeg ons af en toe naar het hoofd, de afgelopen periode. Overigens niet alleen bij ons, maar ook bij de klanten van …
Lees verder

Rennen voor de klant
Leestijd: < 1 minuut De klant is koning. Daar gaan we ver voor. Een van onze klanten zette Sophie van de week onder druk (niet gemeen bedoeld uiteraard!). Ze moest éven iets regelen voor hem, zodat wij zijn bedrijf béter konden helpen. Of Sophie dat voor hem ging doen?
Lees verder

Credits voor de Credit Manager
Leestijd: 2 minuten De ruggengraat van de Customer Journey van jouw klanten is de Credit Manager. De Credit Manager is eigenlijk de waakhond die waakt over de …
Lees verder

De klant van onze klant
Leestijd: 2 minuten Debiteuren, crediteuren. Veel mensen haken al af bij alleen deze termen. Ze hebben het liever over klanten en leveranciers. Kopers en verkopers. Wat je …
Lees verder

Het 3e Yesss Electrical Open Padel toernooi mét Debiteuren365.nl
Leestijd: 2 minuten Meer dan ooit moeten we van de zomer van 2020 zélf een feestje maken. En gelukkig werken we daar hard aan. Ook sportief gezien! …
Lees verder

Uit de week van een debiteurenbeheerder: Met een glimlach
Leestijd: 3 minuten We zeggen het altijd: we hebben plezier in ons werk. En dat is echt zo. Natuurlijk: soms hebben we niet zulke plezierige gesprekken. Debiteuren …
Lees verder

‘Het systeem werkt!’
Leestijd: 2 minuten De proof is in the eating. De belangrijkste stop in de customer journey, is de ervaring met het product of de dienst zelf. Onze klant S ervoer laatst precies hoe ons systeem werkt. En dat het er óók voor kan zorgen dat je klant géén herinnering krijgt.
Lees verder

Waarom je klant niet betaalt (en hoe je tóch je geld krijgt)
Leestijd: 3 minuten Betalen voor diensten en producten doen we allemaal (vroeg of laat). Maar sommige dingen betaal je direct en andere indirect, oftewel: later. Als je …
Lees verder

Met één been overal in
Leestijd: 2 minuten Een persoonlijke aanpak is van levensbelang voor goed klantcontact én een goed contact met de klanten van onze klanten. Belinda weet dat als geen ander. Zo zorgt zij er voor dat klant W. op de hoogte is van leuk persoonlijk nieuws van hun klant.
Lees verder

Het systeem werkt voor míj
Leestijd: 2 minuten Connie Snep Administratief medewerker Cards PLM Solutions ‘Voorheen hadden we een eigen systeem in Excel. Daarnaast hadden we dan nog een lijst met de …
Lees verder

Uit de week van een debiteurenbeheerder: Logischerwijs Onlogisch
Leestijd: 2 minuten Logica is een bijzonder iets. Aan de ene kant is er een algemene soort logica, waarmee heel veel mensen het dan eens zijn. Dan …
Lees verder

Met aandacht
Leestijd: 2 minuten Soms wil je gewoon even je ei kwijt. Dat geldt natuurlijk ook voor de klanten van onze klanten. Dus Nathalie liet de klant van T even lekker mopperen. Hij was even niet zo blij met de gang van zaken bij T. Maar Nathalie ging het allemaal even oplossen!
Lees verder

Er wordt écht naar ons geluisterd en zaken worden meteen opgepakt
Leestijd: < 1 minuut ‘Ons debiteurenbeheer deden we altijd zelf. Als autoverhuurbedrijf versturen we maandelijks talloze facturen en die worden helaas niet altijd even snel betaald. In de …
Lees verder

Debiteurenbeheer gaat nooit op vakantie!
Leestijd: 2 minuten Hoewel de afgelopen maanden er een beetje raar uit zagen qua wel of niet werken, dan wel thuiswerken, breekt deze week tóch de vakantieperiode …
Lees verder

Typisch geval van “had ik ze maar eerder ontdekt”.
Leestijd: 2 minuten Adam Kohen Kohen Administraties Debiteurenbeheer anno nu vraagt om souplesse. De flinterdunne scheidslijn tussen tevreden cliënten hebben en behouden versus het managen van betaalafspraken …
Lees verder

Help! Mijn debiteur is failliet!
Leestijd: 3 minuten We zijn natuurlijk hartstikke positief nu veel ‘Coronamaatregelen’ worden versoepeld. Dat maakt echter niet meteen goed wat er de afgelopen maanden is ontstaan (of …
Lees verder

Eenvoudig inzicht: Supertevreden
Leestijd: 2 minuten Denise van der MeerCFO Trunkrs ‘Als kleine start-up moeten we efficiënt omgaan met onze mankracht. We hadden één collega die verantwoordelijk was voor het …
Lees verder

Uit de week van een debiteurenbeheerder: Aaibaarheidsfactor
Leestijd: 3 minuten We zeggen zelf altijd dat we het zo leuk vinden om te bellen met de klanten van onze klanten. Dat zou natuurlijk een soort …
Lees verder

Sluit naadloos aan op onze andere systemen
Leestijd: < 1 minuut Martijn VerschurenDirecteur Beautyleverancier.nl ‘Het debiteurenbeheer was zo’n beetje het enige proces dat nog geautomatiseerd moest worden binnen ons bedrijf. De volledige administratie is uitbesteed …
Lees verder

Uit handen is ook écht uit handen
Leestijd: 2 minuten Jelle PolsController OSRE & Real Mark ‘We werken voor meerdere bedrijven, voornamelijk scale-ups, die druk zijn met hun werkzaamheden, maar niet altijd met onze …
Lees verder

Good Cop, Bad Cop 2.0
Leestijd: 2 minuten Laura speelde, samen met klant W, good cop, bad cop, deze week. Samen even graven op zoek naar het naadje van de kous in een langlopende kwestie met een klant van W. Die klant had het nummer van Laura namelijk geblokkeerd. Maar dat lost niets op!
Lees verder

De Customer Journey: maak jezelf onvergetelijk
Leestijd: 3 minuten We zijn beweeglijke typetjes. Reislustig. En omdat dat nu toch een beetje ongemakkelijk is, gaan we je nu alles vertellen over een Corona proof …
Lees verder



Houd het warm
Leestijd: 2 minuten Warme contacten met klanten én hun klanten zorgen voor een goed gevoel. Belinda heeft zulk warm contact met een klant van onze klant A. Doordat de adresgegevens van de klant van A in hun systeem niet klopten, dreigde alles fout te lopen.
Lees verder

Uit de week van een debiteurenbeheerder: een glimlach kost niets!
Leestijd: 3 minuten De Coronacrisis maakt dat we, los van het feit dat we met anderhalve meter afstand om elkaar heen lopen, allemaal wat meer naar elkaar …
Lees verder

Voorbij je neus
Leestijd: 2 minuten Laura ziet op de actielijst voor klant S. dat er één factuur is die uit handen gegeven moet worden aan een incassobureau. Hij staat al zó lang open. Toch gaat ze nog één keer proberen contact te leggen met de klant van S.
Lees verder

Communicatiestoring
Leestijd: 2 minuten Dit is Kees Douanier. Hij is onze nieuwe collega en gespecialiseerd in customer journeys. Hij vertelt jou alles over de manier waarop wij jou én je klanten tevreden houden. Deze week vertelt hij over de communicatiestoring die Nathalie verhielp.
Lees verder

Zeven vragen voor de beste keuze voor elke dag
Leestijd: < 1 minuut Maar de keuze voor het juiste debiteurenbeheer systeem? Die mag je zelf maken! Wil je meer weten over ons in je beslissingsproces? Neem dan …
Lees verder

Good Cop, Bad Cop
Leestijd: 2 minuten Af en toe zijn we net politieagenten. Waakzaam en dienstbaar. We waken over jouw debiteurenstand en zijn dienstbaar voor jou en je klanten. En …
Lees verder

In 4 stappen naar een lagere DSO
Leestijd: 2 minuten Dips in de hoeveelheid uitbetaalde facturen kun je missen als kiespijn. Zéker in tijden van economische onzekerheid. En die onzekerheid is er zeker in …
Lees verder

Uit de week van een debiteurenbeheerder: beestachtig feestelijk
Leestijd: 2 minuten We zitten nog steeds thuis en zo ook de meeste van onze klanten en uiteraard hun debiteuren! Dit vraagt nog best wat aanpassingsvermogen. Het …
Lees verder

Een klant weet niet wat ‘ie mist
Leestijd: 2 minuten Wennen. We wennen allemaal aan dingen, als ze maar lang genoeg duren of vaak genoeg voorkomen. Kijk maar naar het thuis zitten en het …
Lees verder

Waar ben ik goed voor?
Leestijd: 2 minuten Leuk hoor, software voor debiteurenbeheer, maar veel financieel medewerkers zullen zich toch achter de oren krabben. Want als je debiteurenbeheer automatiseert, dan valt er …
Lees verder

Trek aan de bel!
Leestijd: 2 minuten Elke dinsdag hebben wij debiteurendinsdag. Wij vinden dinsdag namelijk de perfecte dag om je debiteurenstand eens na te lopen en actie te ondernemen waar …
Lees verder

Uit de week van thuisdebiteurenbeheerders: kinderen, katten en klanten
Leestijd: 2 minuten Zo midden in de Coronacrisis lijkt het wel alsof alles een beetje tot stilstand is gekomen. Wij houden daar helemaal niet van. Geld moet …
Lees verder

Strak (en veilig) debiteurenbeheer in crisistijd in 5 stappen
Leestijd: 2 minuten Debiteurenbeheer in crisistijd? Van levensbelang! Een week geleden alweer, riep Premier Rutte bedrijven in Nederland op zoveel mogelijk thuis te werken. Vervolgens kwam daar …
Lees verder

Dit is geen oefening!
Leestijd: < 1 minuut Beste relatie, Dit is geen oefening! Afgelopen donderdag heeft de overheid bedrijven in het hele land verzocht om zoveel mogelijk thuis te werken. Daar …
Lees verder

Match made at the Office: Debiteuren365.nl en SnelStart
Leestijd: 2 minuten Wie ons een beetje kent, weet dat wij dol zijn op koppelen. Een datingbureau is er niets bij! Alles om de beste match te …
Lees verder

We Inn It, We Own It
Leestijd: 2 minuten De snelste manier om je facturen betaald te krijgen? Automatische incasso! Dan incasseer je gewoon direct je geld van de rekening van je debiteur. …
Lees verder

Dagboek van Debiteuren365.nl: Niet dezelfde taal…
Leestijd: 2 minuten Al spreken we niet dezelfde taal, betalen moeten we allemaal In onze moderne en multiculturele samenleving is de taal enorm in ontwikkeling. Daarbij kunnen …
Lees verder

Voelsprieten en grote oren: debiteurenbeheer als after sales instrument
Leestijd: 2 minuten Debiteurenbeheer is er in de eerste plaats natuurlijk om ervoor te zorgen dat facturen niet te lang blijven open staan. Maar eigenlijk is ons …
Lees verder

Ons molblog: het bondje van Debiteuren365.nl en Mollie
Leestijd: 2 minuten Wij kijken altijd verder. Hoewel we natuurlijk trots zijn op de software die wij ontwikkelen, zijn we ervan overtuigd dat niets op zichzelf staat. …
Lees verder

Dagboek van een Debiteurenbeheerder – Lieverd
Leestijd: 3 minuten Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen …
Lees verder

Hoe een iDeallinkje alles in beweging brengt
Leestijd: 2 minuten In een wereld vol mogelijkheden is de klant koning. Ook als het gaat om het betalen van zijn facturen. Waar het ooit voldoende was …
Lees verder

Leestijd: < 1 minuut Een nieuw jaar voelt altijd zo lekker fris. Alles ligt nog open; kansen en mogelijkheden te over. Wij houden ervan! 2020 is een schrikkeljaar. …
Lees verder

Dagboek van een Debiteurenbeheerder – Een oud geval
Leestijd: 2 minuten Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen …
Lees verder

Even terug naar de basis
Leestijd: 2 minuten Leuk, dat debiteurenbeheer (ja, dat vinden we écht leuk!) Maar wat is ook alweer een debiteur? Hoe vaak we niet mensen spreken die het …
Lees verder

Ik moet u een financieel bedrag geven
Leestijd: 2 minuten Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen …
Lees verder

Geen agressieve waakhond, maar een trouwe Golden Retriever
Leestijd: 2 minuten Geen agressieve waakhond, maar een trouwe Golden Retriever Wie ons kantoor in Hoorn weleens heeft bezocht, kent hem misschien wel. Onze Sjef. Sjef is …
Lees verder

De magische getallen in debiteurenbeheer
Leestijd: 2 minuten De magische getallen in debiteurenbeheer Wat hebben 14, 21, 30 en 45 met elkaar te maken? Nee, het is geen cijferreeks die je weleens …
Lees verder![Dagboek van een debiteurenbeheerder - [iets lekkers]](https://www.debiteuren365.nl/wp-content/uploads/Dagboek-Blog-Lieverd-720x300.png)
![Dagboek van een debiteurenbeheerder - [iets lekkers]](https://www.debiteuren365.nl/wp-content/uploads/Dagboek-Blog-Lieverd-720x300.png)
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Iets lekkers
Leestijd: 2 minuten Maandag Fraude, helaas komt het nog weleens voor. Nou kunnen wij dat natuurlijk niet voor u voorkomen. Wat we wel kunnen doen, is ervoor …
Lees verder

Waardering en Debiteurenbeheer
Leestijd: 2 minuten Op de plaats van ‘en’ hierboven, had ook heel goed ‘voor’ of ‘van’ kunnen staan. Het past allemaal, namelijk. Waardering hebben we allemaal wel …
Lees verder

Onze klanten worden benaderd op onze manier
Leestijd: < 1 minuut Westerduin Groep ‘Doordat Debiteuren365.nl strakker en met meer focus op het debiteurenbeheer zit, waren we in het begin wel benieuwd naar de impact die …
Lees verder

Geen omkijken naar mijn debiteurenbeheer!
Leestijd: < 1 minuut Erik van Duuren Krützmann Lijsten ‘In eerste instantie twijfelde ik of mijn klanten niet te streng benaderd zouden worden. Ik was bang dat het …
Lees verder![Dagboek van een debiteurenbeheerder - [vermoeiend]](https://www.debiteuren365.nl/wp-content/uploads/vermoeiend-720x400.png)
![Dagboek van een debiteurenbeheerder - [vermoeiend]](https://www.debiteuren365.nl/wp-content/uploads/vermoeiend-720x400.png)
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Vermoeiend
Leestijd: 2 minuten In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder worden er hartige woordjes gesproken, is er iets met baby’s en vindt een debiteur zichzelf vermoeiend. Donderdag …
Lees verder

Dagboek van een debiteurenbeheerder – Naamsverwarring
Leestijd: 2 minuten In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder is Debiteuren365.nl zijn we weer compleet, is het niet altijd duidelijk welke naam iemand “gebruikt” en horen we …
Lees verder

Dagboek van een debiteurenbeheerder – Specifiek verzoek
Leestijd: 2 minuten In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder krijgen we te maken met hele specifieke verzoeken, krijgen we zelfs bedankjes voor een herinnering en worden er …
Lees verder