Top

Debiteurenbeheer uitbesteden

Als ondernemer houd je het liefst alles zelf in de hand, maar je debiteurenbeheer uitbesteden is een hele waardevolle zet. Het geeft jou namelijk tijd en ruimte voor jouw specialisme. Met onze software en services voor debiteurenbeheer krijg jij je order to cashcyclus onder controle. Wij geven je helikopterview, waardoor je eenvoudig kunt bijsturen waar nodig. Al dat inzicht en overzicht is heel waardevol, maar vroeg of laat moet je klanten nog weleens nabellen. Na de eerste herinnering, die je geautomatiseerd verstuurt via Debiteuren365.nl, is de volgende stap een telefoontje naar de klant. En al dat nabellen kost nog best wat tijd. En zelfs wanneer je iemand in dienst hebt om de boekhouding op orde te houden, weten we uit ervaring dat nabellen vaak wordt uitgesteld. Alleen bij ons niet natuurlijk, want onze debiteurenbeheerders doen niets anders dan klanten van klanten bellen. Daarom is je debiteurenbeheer uitbesteden zo’n goede stap.

Alsof het ónze klanten zijn

Jouw klanten zijn onze klanten. Zo simpel is het. En daarom verzorgen we ze goed. Wanneer wij je debiteurenbeheer van je overnemen, automatiseren we het grootste gedeelte. We stellen samen met jou de workflows in, zodat we vastleggen na hoeveel dagen de betalingsherinneringen worden verzonden en via welke kanalen dit gebeurt. Wanneer betaling te lang uitblijft, gaan wij je klanten bellen. We informeren naar de reden van het uitblijven van de betaling en gaan met je klant op zoek naar een oplossing. We stellen een betalingsregeling voor, bijvoorbeeld. Daarbij bieden we altijd een luisterend oor voor je klant. Soms zijn er hele goede redenen om niet te betalen. Maar uiteindelijk moet dat wél gebeuren natuurlijk. We blijven vriendelijk en geduldig en zorgen ervoor dat je klant jouw factuur met een goed gevoel betaalt. En natuurlijk koppelen we alles aan je terug en denken we mee over structurele oplossingen.

‘Onze klanten worden door een echte persoon te woord gestaan op een vriendelijke manier. Dat komt de relatie met onze klanten ten goede.’

Service en After Sales

Als we je klanten nabellen en we merken dat ze ontevreden zijn, dan laten we dat er niet bij zitten. Natuurlijk is betalen het belangrijkst, maar als dat betekent dat je klant daarna nooit meer terugkomt, is dat een gemiste kans. Daarom luisteren we naar de reden van het niet betalen en koppelen we dat vervolgens terug met jou. We gaan samen op zoek naar een oplossing om jouw klant alsnog tevreden te laten zijn over jouw product of dienstverlening. Samen werken we zo op de korte én de lange termijn aan je klanttevredenheid en uiteindelijk ook je cashflow. In Debiteuren365.nl heb jij altijd en overal zicht op de huidige stand van zaken. Je kunt precies zien wie wij hebben gesproken en wat er is afgesproken. Daarnaast hebben we regelmatig overleg om op één lijn te blijven met jou. Zo zijn we met recht een afdeling van jouw bedrijf, maar dan op afstand.