Home | Factuur maken in Excel of Word

Factuur maken in Excel of Word

Maakt u ook nog steeds uw facturen in Excel of Word? Met een online factuurprogramma kunt u gemakkelijk en snel uw facturatie optimaliseren en automatiseren. U bent zo geen tijd meer kwijt aan het opstellen en overzichtelijk houden van uw facturatie. Ideaal dus voor ZZP’ers en MKB’ers die streven naar een optimale bedrijfsvoering. Als ondernemer richt u zich immers op de toekomst en wanneer uw zaak een beetje gaat lopen zult u meer behoeften hebben dan  de opties die Excel of Word uw bieden.

Factuurprogramma vs. Word/Excel

In tegenstelling tot het maken van een factuur in Excel of Word biedt een factuurprogramma uw volledige automatisering en bent u in staat om het betaalgedrag te monitoren. Zo ziet u in één oogopslag welke debiteuren nog een factuur hebben openstaan en welke stappen er al zijn ondernomen om de debiteur hiervan op de hoogte te stellen. Daarbij is online debiteurenbeheer heel makkelijk. Nooit meer heeft u te maken met lastige formules en het overzichtelijk houden van de totaaloverzichten.

Online factuurprogramma 24/7 bereikbaar

Doordat een online factuurprogramma overal en 24 uur per dag bereikbaar is heeft u tevens altijd toegang tot de informatie die u nodig heeft. U bent niet meer gebonden aan uw (werk)computer waar u de desbetreffende Word of Excel bestanden heeft opgeslagen maar u kunt altijd en vanaf elke locatie uw facturen online inzien en beheren.

Digtiaal factureren is dus dé manier om geld en tijd te besparen. Middels het toevoegen van een link naar iDeal of PayPal kan de klant direct online betalen en hoeft u hierdoor minder vaak herinneringen te versturen.

Online factureren, heel simpel met Debitan

Nooit meer een factuur maken in Excel of Word? Debitan heeft een volledig geautomatiseerd online debiteurenmanagement systeem ontwikkeld waarmee uw onder andere eenvoudig uw facturen opmaakt en verstuurd. Door al uw klantgegevens in een systeem te verzamelen heeft uw meer overzicht in de facturatie en verhoogt u de cashflow.