Home | Debitan zet graag een stapje extra voor mij en mijn klanten

Debitan zet graag een stapje extra voor mij en mijn klanten

Sjoerd Heijmans
Founder IBEO

‘Ons bedrijf werd steeds groter, maar daardoor werd het debiteurenbeheer steeds minder behapbaar. Wij werken volledig met automatische incasso’s, maar als die gestorneerd worden, moeten we daar alsnog achteraan. Dat waren er in het begin maar een paar. Dus dat was wel te doen. Maar toen we groeiden, kwam het debiteurenbeheer een beetje in de knel. Niemand had tijd om openstaande facturen na te bellen en eigenlijk is het ook niemands favoriete bezigheid. Een kennis had me al eens geattendeerd op Debitan. Op dat moment was het niet nodig om ons debiteurenbeheer uit te besteden, maar dat was nu veranderd.

Persoonlijk en positief
Wat ik zo fijn vind aan werken met Debitan is het persoonlijke aspect. De workflow is grotendeels geautomatiseerd, maar het beheer gaat heel persoonlijk. Onze klanten worden door een echte persoon te woord gestaan op een vriendelijke manier. Dat komt de relatie met onze klanten ten goede. Er ontstaat geen onenigheid en de facturen worden netjes betaald. En als dat niet meteen lukt, dan worden er regelingen getroffen. Er komt in ieder geval beweging in, zonder negatief gevoel aan beide kanten.

Een stapje extra
In relatief korte tijd is het gelukt om onze debiteurenstand drastisch te verlagen. Dat is natuurlijk heel fijn. Daarnaast merk ik dat het team van Debitan heel ver gaat om de klant van dienst te zijn. Ik heb regelmatig overleg met mijn vaste contactpersoon en ik merk dat zij graag een stap extra zet voor mij en mijn klanten. Dat heeft mij in positieve zin verrast.’