Home | Stapje harder de zomer in?

Stapje harder de zomer in?

Volgende week begint de zomervakantie in regio Noord, waar ons hoofdkantoor is gevestigd. Deze week sluiten de scholen in het midden van ons land echter al hun deuren voor zes weken. Daarmee begint voor veel bedrijven een rustigere periode. Collega’s zijn om de beurt op vakantie en misschien ga je zelf ook een paar weken weg. Het mag weer, tenslotte! Maar je gaat natuurlijk véél lekkerder op vakantie als je de boel netjes achterlaat én als ondertussen alles gewoon doorloopt. Terugkomen met een gestagneerde cashflow is voor niemand goed. Wij helpen je een stapje harder de zomer in én door!

Automatisch

Is het niet fijn als dingen gewoon vanzelf gaan? Je debiteurenbeheer is daar een goed voorbeeld van. Wanneer je Debitan gebruikt, kun je de opvolging van je facturatie automatiseren. Jij (of één van je collega’s) verstuurt de factuur en vervolgens treedt automatisch de workflow in werking die jij zélf kunt instellen. Zo worden betaalherinneringen en eventuele aanmaningen verstuurd, zonder dat jij je ermee bezig hoeft te houden!

After sales

Nou ja, helemaal loslaten doe je het natuurlijk nooit. Na de eerste betaalherinnering ontvang je een reminder om je klant even te bellen. Wanneer jullie samen bespreken waarom de factuur nog niet betaald is en wat er nodig is om hem wél te betalen, is die aanmaning helemaal niet nodig. Bovendien is dat ook beter voor de relatie met je klant. Een stukje aftersales. ‘Hoe gaat het? Heb je onze factuur ontvangen? Oh, je bent niet tevreden? Wat kunnen we doen om dat recht te zetten?’ Je snapt het wel. Maar dat bellen, dát kan één van je collega’s natuurlijk prima doen, terwijl jij op je strandbedje ligt. Die reminders stel je eenvoudig in. Kan niet missen.

Schuttingtaal

Nog een stapje harder genieten van je zomer? Dan kun je je debiteurenbeheer ook gewoon uitbesteden. Jij stuurt je factuur en wij doen de rest. Onze specialisten doen de hele dag niets anders dan onze klanten en hun klanten blij maken. Wil jouw klant niet betalen, dan bieden zij een luisterend oor en zorgen ervoor dat er een oplossing komt én dat jouw factuur alsnog betaald wordt. Soms is dat in termijnen (in overleg met jou natuurlijk!), maar betaald wordt ‘ie! Als jouw klant blij is, jij je geld ontvangt en de relatie tussen jou en je klant nog smooth loopt, dan zijn wij dolgelukkig.

Gooi je klanten over de schutting, pak je koffers en geniet van een heerlijke zomer!